check
שלב 5 - חזרה לאוניברסיטה העברית | האוניברסיטה העברית בירושלים
חזרה לאוניברסיטה העברית

שלב 5 - חזרה לאוניברסיטה העברית

חזרה לאוניברסיטה העברית

אנו מקווים כי תקופת החילופים היתה חוויה נפלאה והזדמנות למידה משמעותית הן מבחינה אקדמית והן מבחינה אישית. יחד עם זאת, ייתכן שתחוו רגשות מעורבים או קושי מסוים עם החזרה לארץ. לכן, חשוב להכיר שקיימת אפשרות לקבלת עזרה. ניתן לפנות לשרותי ייעוץ לעזרה במידת הצורך.

בתום השהות בחו"ל, ולא יאוחר משבועיים ממועד החזרה, יש למלא טופס בקשה להכרה בקורסים עבור חילופי סטודנטים לאחר חזרה מחו"ל. ביחד עם הטופס יש להגיש גם סילבוסים וגיליון ציונים רשמי.

מה עליך לעשות עם חזרתך?

הכרה בקורסים

כאמור, הטיפול בזיכויים האקדמיים ובחיוב של תשלום שכר הלימוד בגינם, יתבצע רק לאחר החזרה לארץ. עם החזרה ארצה, יש להציג גיליון ציונים פנימי של הקורסים שנלמדו בחו"ל לצורך בניית המשך תוכנית לימודים באוניברסיטה העברית. זיכוי על הקורסים ידווח לאחר קבלת גיליון ציונים רשמי מהאוניברסיטה המארחת, אשר יועבר בצורה מקוונת או במסמך קשיח עד שלושה חודשים לכל היותר מיום החזרה מחו"ל. הזיכוי יינתן על פי כללי השקילות. קורסים שנלמדו בחו"ל במסגרת הסכמי חילופיםשיוכרו באוניברסיטה העברית לא יזוכו בציון מספרי אלא בנקודות זכות בלבד.

דוח משוב

עם החזרה לארץ יישלח בדוא"ל בקשה להגיש משוב על חוויית החילופים– זה מידע חשוב עבורנו ועבור הדורות הבאים של הסטודנטים היוצאים!

מפגשים עם סטודנטים

הרשות לבינלאומיות מקיימת אירועים משותפים לסטודנטים בינלאומיים ולסטודנטים ישראליים שהיו בחילופים מספר פעמים בשנה, במטרה ליצור קשרים אישיים ולשתף מידע. זו הזדמנות מצוינת לפגוש סטודנטים מהמוסד המארח, ליצור חברויות חדשות ולשתף בחוויות אישיות. נשמח לראות אתכם באירועים אלה!