check
שלב 4 - הגעה לחו״ל | האוניברסיטה העברית בירושלים
הגעה לחו״ל

שלב 4 - הגעה לחו״ל

הגעה לחו"ל

בהגעה לחו"ל, ישנם לא מעט סידורים - מגורים, פתיחת חשבון בנק, קו טלפון, לימודים וכו'. המשרדים הבינלאומיים במוסדות בחו"ל ערוכים לסייע לסטודנטים הבינלאומיים.
לכן, מיד עם ההגעה למוסד המארח,  מומלץ לגשת למשרד הבינלאומי, , להציג את עצמיכם ולבקש מידע חיוני.במוסדות רבים ישנם מרכזים חברתיים רבים ומגוונים, ללא תשלום, שמומלץ להצטרף אליהם.

 

מה לגבי שינוי קורסים?

לא תמיד תוכניות הלימודים המתפרסמות באתרי האוניברסיטאות לפני היציאה ללימודים הן עדכניות, ולעתים הקורסים שנבחרו מבעוד מועד בארץ, לא תואמים את הציפיות בפועל. לפיכך, קיימת אפשרות לבצע שינויים בתוכנית הלימודים, בהגעה למוסד בחו"ל, (בדרך כלל בשלושת השבועות הראשונים ללימודים), בתיאום עם פקולטת האם. במידה ותקופת השינויים חלה בזמן שהאוניברסיטה סגורה, יש לבקש אישור בדוא"ל מיועצי החוגים עם העתק למזכירות לענייני הוראה/ רכזי בינלאומיות בפקולטת האם.

החלטתם להפסיק את לימודיך בחו"ל מסיבה כלשהי?

במידה ותאלצו מכל סיבה שהיא להפסיק את הלימודים בחו"ל לפני תום הסמסטר/השנה, יש להודיע על כך בכתב למשרד הבינלאומי באוניברסיטה המארחת ולרשות לבינלאומיות באוניברסיטה העברית: ליאת גבאי : liatg@savion.huji.ac.il או דניאלה פקטורוביץ' outgoing@savion.huji.ac.il – ליעדים מחוץ לאירופה.
יש לשים לב: תקנון משמעת תלמידים של האוניברסיטה העברית חל גם בזמן הלימודים במסגרת חילופי הסטודנטים בחו"ל.

השתתפות בפעילות השיווקית במוסד בחו"ל

כמי שנבחרו לצאת ללימודים בחו"ל על ידי האוניברסיטה העברית, נשמח אם תשתתפו בתוכניות הסברה שונות, כגון ירידים, פעילות ארגונית/שיווקית אחרת בהם משתתפים מוסדות שונים מחו"ל.

אנא זיכרו!

אתם שגרירים של האוניברסיטה העברית – תייצגו אותנו בכבוד!
זוהי הזדמנות נפלאה שניתנה לכם, נצלו אותה בצורה הטובה ביותר.

שמרו על קשר!

שתפו ותייגו אותנו בחוויות שלכם דרך עמודי הפייסבוק והאינסטגרם.

נתקלתם בבעיה? מצוקה?

במהלך שהותכם בחו"ל, במקרי חרום יש לפנות לשגרירות/קונסוליה הישראלית הקרובה אליכם. לכן עם ההגעה לחו"ל, מומלץ להכיר את פרטי הקשר של חדר המצב של שגרירות/קונסוליה ולשמור בפלאפון למקרה חרום (בתקווה שלא תזדקקו).

במקרה ונקלעתם למצוקה רגשית/נפשית/אחרת – ניתן לפנות לקבלת סיוע מהגורם המתאים במוסד בחו"ל. במקביל, חשוב ליידע את ליאת גבאי ואלינור נוטריקה מהרשות לבינלאומיות במצבכם:Elinorh@savion.huji.ac.il liatg@savion.huji.ac.il עם העתק לג'יין טרנר  janet@savion.huji.ac.il