check
יזמות | האוניברסיטה העברית בירושלים

יזמות

khdshvt_shvrh_shnyyh_-_400x260_7.png

פרויקט HUBS-Aid: פרויקט ייחודי של ביה"ס למנהל עסקים לסיוע לעסקים שנפגעו במלחמה

17 מרץ, 2024

 

פרוייקט ייחודי ויוצא דופן של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית הגיע לסיומו ביום שישי האחרון.

120 סטודנטים, 40 מנטורים ומנטוריות, סייעו ביחד ל-80 עסקים קטנם ובינוניים מכל רחבי הארץ, שנפגעו בעקבות המלחמה. לכל עסק הוקצה צוות של שלושה סטודנטים תלמידי MBA או שנה ג' בתואר ראשון במנהל עסקים, ומנטור.ית בכיר.ה מבוגרי בית הספר. בעלי העסקים זכו לצוותים שסייעו להם בכל הקשור לניהול ותכנון פיננסי, מיצוי זכויות, שיווק, לוגיסטיקה ומציאת פתרונות יצירתיים- על מנת שהעסק יחזור לעבוד.

בתקשורת
יזמות
מלחמה
סגל
סטודנטים
סטודנטים מתנדבים
khdshvt_shvrh_shnyyh_-_400x260_20.png

האוניברסיטה העברית, מטא, IBM, אינטל וענקיות טק נוספות הכריזו על הקמת ברית בינה מלאכותית גלובלית

5 דצמבר, 2023

יותר מ-50 חברות ומוסדות אקדמיה וארגונים ברחבי העולם, הכריזו על הקמת ״AI Alliance״- קואליציה שהוקמה במטרה לפעול למען קידום פיתוח בינה מלאכותית בצורה אחראית, בטוחה ושקופה.

האוניברסיטה העברית מצטרפת לקואליציית הבינה המלאכותית, AI Alliance-  שיתוף פעולה חלוצי בין התעשייה העולמית, האקדמיה, המחקר והארגונים הממשלתיים שמטרתו לחולל מהפכה בתחום הבינה המלאכותית.

מטרת הקואליציה לתמוך בחדשנות וב'מדע פתוח' בבינה מלאכותית, תוך הכרה בפוטנציאל הטרנספורמטיבי הטמון בקידום הבינה המלאכותית והתחייבות לטיפוח חדשנות שקופה.

יזמות
סגל
חדשות
חברת Avertto זכתה בתואר ובפרס הסטארט אפ העולה של האוניברסיטה לשנת 2023

חברת Avertto זכתה בתואר ובפרס הסטארט אפ העולה של האוניברסיטה לשנת 2023

14 יוני, 2023

הפרס על סך 100,000 ש''ח, המוענק על ידי ASPER-HUJI Innovate, המרכז לחדשנות ויזמות של האוניברסיטה העברית, וקרן אספר, חוגג את הישגה המרשים של Avertto בשימוש בטכנולוגיות חדשניות ליצירת אימפקט חיובי בעולם.  45 סטארט-אפים התמודדו בתחרות והציגו פתרונות חדשניים לאתגרים חשובים בתחומים שונים כמו בריאות, אבטחת מזון, התחממות גלובלית, חינוך וייצור תעשייתי. סטארט-אפים אלו הוקמו על ידי חוקרים, בוגרים או שהם משתמשים בקניין הרוחני של האוניברסיטה העברית, תוך קידום  יעדי הפיתוח הקיימים של האו"ם (SDG's).

יזמות
צילום: ריקי רחמן

קומנדו קיימות: מאות סטודנטים וסטודנטיות ירושלמים התגייסו כדי למצוא פתרונות למשבר האקלים בהאקתון קיימות נושא פרסים שנמשך 27 שעות רצופות

19 דצמבר, 2021

"אנו מאמינים ששילוב של מדע, הנדסה ועיצוב, תחומי המומחיות של שלושת שותפי המאגד הירושלמי - JLM-Impact - ייצרו סינרגיה שתעזור לפתור חלק מהבעיות הגדולות שמאתגרות את האנושות בעתיד הקרוב"

משבר האקלים הוא סוגיה בולטת ומרכזית בדיון הציבורי בשנים האחרונות, לאור ריבוי אירועי קיצון כמו בצורות, שיטפונות, שריפות ומזג אוויר קיצוני. מדינות רבות, בכללן ישראל, והחברות הגדולות והמתקדמות בעולם מנסות להגות פתרונות למשבר האקלימי – אבל אולי הפתרון יגיע דווקא מסטודנטים ירושלמים מצטיינים?

יזמות
סטודנטים
צילום: דריה איטקיס

חורשים ביחד: סטודנטים מהפקולטה לחקלאות ודיירי בית אבות ברחובות מטפחים גינה קהילתית משותפת

30 נובמבר, 2021

מיזם סביבתי וחברתי פרי שיתוף פעולה של היחידה למעורבות חברתית בדיקנט הסטודנטים, עיריית רחובות וסטודנטים מהפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה המחבר בין צעירים לוותיקים בעיר רחובות ותורם לשיפור פני העיר. "בזכות המיזם כל הזיכרונות הטובים מהקיבוץ שוב חוזרים אליי"

בתקשורת
יזמות
סגל
סטודנטים
סטודנטים מתנדבים