הרצאתה של ד"ר ג'ני קונראד, בית הספר לחינוך של אוניברסיטת פנסילבניה בבית הספר לחינוך ע"ש שלמה )סימור( פוקס. , בנושא: : Toward Justice Supporting Teacher Learning and Soc

תאריך: 
ד', 21/06/202310:30-12:00

בעוד מחקר חזק בוחן כיצד מסלולי הלומדים מעוצבים באמצעות
תחומי השתתפות מבוססי זהות המאופיינים בדפוסים מקומיים
ורחבים יותר של גישה ותוצאות לא שוויוניות, המחקר מוגבל על
תפקידן של זהויות סוציו-פוליטיות וכוח בעיצוב תהליכי הלמידה
והמסלולים של מורים עם דיאלוגיות. הוראה עם תלמידים מודרים,
ו/או עם תוכן לימודי מחוץ למיקומים החברתיים ולנקודות המבט
שלהם. בהתבסס על מחקר סוציו-תרבותי, ביקורתי ואפיסטמי בחינוך,
ד"ר קונרד תסנתז שישה מהמחקרים האיכותניים והמבוססים-
עיצוביים האחרונים שלה כדי להמחיש דפוסים של למידת מורים
המתואמים עם תוצאות דמוקרטיות קריטיות ממגוון הקשרים
ותחומי נושא חינוכיים בארה"ב. מחקר זה מציע שלושה מסלולי
למידה המנחים את החשיבה הפדגוגית ופיתוח הזהות של המורים
לעבר פעולות הוראה מגיבות המתמקדות בצדק ושוויון, ותומכים
בפרקטיקות ההוראה של המורים עם למידה דיאלוגית ודמוקרטית
ביקורתית.

לפרטים