check
עדכון חזרה לקמפוס | האוניברסיטה העברית בירושלים

עדכון חזרה לקמפוס

21 אפריל, 2021
3d corona gif, by Matthew Butler, giphy

בעקבות החלטת הממשלה בעניין חזרה לשגרה של הפעילות במוסדות להשכלה גבוהה, החליטה הנהלת האוניברסיטה העברית על ההתאמות הבאות

  1. הכניסה לקמפוסים מותרת מעתה לכול. יש להציג בכניסה תו ירוק או הצהרת בריאות על היעדר תסמינים של המחלה )באמצעות יישומון ייעודי של האוניברסיטה(.

  2. הכניסה לכיתות הלימוד מותרת לבעלי תו ירוק )מחוסנים או מחלימים( וכן למי שברשותם בדיקה שלילית עדכנית. אין מגבלה על מספר הנוכחים בכיתה ואין דרישה לריחוק, אך יש לעטות מסכה בזמן השיעור.

  3. מחוץ לכיתות הלימוד, הפעילות בתחומי האוניברסיטה, ובכלל זה במעבדות המחקר ובמשרדים וכן במעבדות ההוראה, היא בהתאם להנחיות "התו הסגול" בלבד, ובכלל זה חובת עטית מסכה במרחבים סגורים.

  4. הקורסים שמתקיימים בקמפוס במתכונת של הוראה מקבילה ימשיכו לפעול במתכונת זו. מורים/ות שמלמדים כיום באופן מקוון מרחוק מוזמנים לחזור ללמד בכיתות בקמפוס, החל מיום ראשון, 25 באפריל, ובלבד שהשיעור ישודר למי שאינם נוכחים בכיתה, באמצעות מערכת ייעודית שמותקנת בכיתה או באמצעות המחשב הנייד של המורה. יש חשיבות רבה לקיום הוראה בכיתות בהיקף נרחב כלל האפשר. יש לעדכן את מזכירות החוג ואת הסטודנטים/ות הרשומים/ות לקורס על מתכונת ההוראה. בחנים ובחינות יתקיימו כולם בקמפוס, גם בקורסים שנלמדים מרחוק.

  5. אנו ממליצים בחום לסטודנטים/ות להגיע לשיעורים בכיתות. יש מקומות פנויים במעונות, ונקבעו הסדרים מיוחדים בדבר שכירת דירה במעונות לזמן קצר.


בריאות טובה וחזרה מהנה לשגרה.

 

בברכה,

ברק מדינה, רקטור