check
מנהלים בחברות בינלאומיות מרוצים יותר מבוגרי האוניברסיטה העברית, לפי מדד GEURS היוקרתי | האוניברסיטה העברית בירושלים

מנהלים בחברות בינלאומיות מרוצים יותר מבוגרי האוניברסיטה העברית, לפי מדד GEURS היוקרתי

7 דצמבר, 2021
Photo by fauxels from Pexels

מדד GEURS, הבודק שביעות רצון של מנהלים בכירים בחברות בינלאומיות מבוגרי אוניברסיטאות מובילות ומפורסם בשיתוף עם מדד TIMES, דירג את האוניברסיטה העברית במקום הראשון מבין האוניברסיטאות הישראליות ובמקום 68 בדירוג בינלאומי

The Global Employability University Ranking and Survey (GEURS) הוא מדד בינלאומי יוקרתי, שמדרג שביעות רצון של מנהלים מעובדיהם בחברות בינלאומיות ברחבי העולם. המדד מתמקד בקשרי תעשייה-אקדמיה, תוך עידוד שילוב כישרונות צעירים בחברות המובילות בשוק. דירוג GEURS, שפורסם לראשונה בשנת 2010, נערך כבר 5 שנים בשיתוף פעולה עם מדד TIMES, שנחשב למוביל בדירוגי המוסדות להשכלה גבוהה.

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים מרחיקי לכת בשוק העבודה בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ואוטומטיזציה של משרות שונות. לאור התחזיות השליליות של היצע מקומות העבודה בעתיד, דירוג GEURS הוא מקור משמעותי של נתונים ותובנות שמשמשים מעסיקים ברחבי העולם.

לפי דירוג המדד לשנת 2021 שהתפרסם השבוע, מעל 10,000 מנהלים בכירים בחברות בינלאומיות מ-22 מדינות דירגו את יכולותיהם ומקצועיותם של בוגרי האוניברסיטה עברית במקום 68 בעולם, מתוך מעל 2000 מוסדות להשכלה גבוהה שנבדקו. מבין המוסדות האקדמיים הישראלים, האוניברסיטה העברית מובילה בדירוג.

פרופ' אורון שגריר, סגן נשיא האוניברסיטה העברית לבינלאומיות, הגיב על התוצאות: "הסקר מראה שבוגרי האוניברסיטה העברית מבוקשים בעולם כולו. זאת עוד עדות למצוינות של הבוגרים שלנו. אנו גאים על כך שבמדד המבוסס על סקר שכולל חברות שאינן ישראליות, האוניברסיטה העברית מדורגת במקום גבוה, במאיה הראשונה בעולם".

הסקר נערך במדינות: סין, הודו, ארה"ב, גרמניה, צרפת, יפן, ספרד, בריטניה, ברזיל, דרום קוריאה, קנדה, אוסטרליה, ארגנטינה, מקסיקו, דרום אפריקה, איטליה, הונג קונג, שבדיה, סינגפור, הולנד, איחוד האמירויות הערביות, שוויץ.

לדירוג המלא: https://www.employability-ranking.com/ranking