check
לא רק האסטרונאוט הישראלי השני בחלל: התפקיד של איתן סטיבה באוניברסיטה העברית | האוניברסיטה העברית בירושלים

לא רק האסטרונאוט הישראלי השני בחלל: התפקיד של איתן סטיבה באוניברסיטה העברית

18 נובמבר, 2020
איתן סטיבה עם נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' אשר כהן. צילום ברונו שרביט, האוניברסיטה העברית

נשיא המדינה רובי ריבלין וקרן רמון בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה הכריזו היום (שני) כי איתן סטיבה (62), טייס קרב בעברו, אחד מאנשי העסקים הישראלים המצליחים ביותר הפועלים ביבשת אפריקה וממקימי קבוצת LR., יטוס לחלל בסוף שנת 2021 למשימה מדעית בתחנת החלל הבינלאומית. סטיבה יעבור בחודשים הקרובים אימונים והכשרות בארה"ב, גרמניה ורוסיה, והשיגור צפוי להיות מפלורידה.

איתן סטיבה עם נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' אשר כהן. צילום ברונו שרביט, האוניברסיטה העברית

אלא שזהו לא האתגר היחיד של סטיבה בתקופה הקרובה. לאחרונה הוא נבחר יחד עם אנשי עסקים, פוליטיקאים, בכירים בתעשייה והשנה גם ספורטאים לחבר הנאמנים הישראלי של האוניברסיטה העברית. בין הנבחרים החדשים הבולטים השנה ניתן למצוא את המדליסטית האולימפית והג'ודאית בעבר יעל ארד; חברות הכנסת לשעבר איילת נחמיאס-ורבין ורחל עזריה; מנכ"לית משרד המשפטים הישראלי לשעבר, אמי פלמור; מנכ"ל התנועה הרפורמית הרב גלעד קריב; מנכ"ל התנועה המסורתית (קונסרבטיבית) בישראל ד"ר יזהר הס; מנכ"ל SFI ישראל ירון נוידרפר; יושב ראש קבוצת קפיטל פוינט, ד"ר יהושע (שוקי) גלייטמן ואחרים.

זאת ועוד, לפני כשנה וחצי סטיבה קיבל תואר עמית כבוד במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, על מעורבותו ותרומתו לפיתוח כלכלת יבשת אפריקה.

איתן סטיבה עם מנכל וסגן נשיא האוניברסיטה העברית ישי פרנקל. צילום - ברונו שרביט, האוניברסיטה העברית

לפרסום בתקשורת

https://tmi.maariv.co.il/the-lounge/Article-802759