check
חורחה קבראל, שגריר פורטוגל בישראל, ביקר בקמפוס הר הצופים | האוניברסיטה העברית בירושלים

חורחה קבראל, שגריר פורטוגל בישראל, ביקר בקמפוס הר הצופים

24 נובמבר, 2021
ביקור השגריר הפורטוגלי ונספחת התרבות בשגרירות

השגריר ערך פגישות עבודה עם הרקטור האוניברסיטה ובכירי ההנהלה, ונפגש עם חוקרים ואנשי קשרי החוץ במוסד במטרה לקדם שיתופי פעולה בין-תרבותיים

שגריר פורטוגל בישראל, חורחה טיטו דה וסקונסלוס קבראל, סייר ביום רביעי (24.11.2021) בקמפוס הר הצופים. השגריר נפגש עם חוקרי אמל"ט ואירופה ושמע על הפעילות המחקרית הענפה בתחומים שונים. זהו הביקור הרשמי הראשון של השגריר במוסד האקדמי מאז כניסתו לתפקיד מוקדם יותר השנה.

שגריר פורטוגל בישראל עם פרופ' אורון שגריר ופרופ' ברק מדינה

בליווי נספחת התרבות בשגרירות פורטוגל, גב' לאורה אוליביה אלון, וראש מדור אמריקה הלטינית, ספרד ופורטוגל באגף לקשרי חוץ של האוניברסיטה העברית, מר אדו פולק, סייר השגריר במחלקות ובמבנים השונים בקמפוס והתרשם מהישגי האוניברסיטה בתחום המחקרי. במהלך הביקור, השניים נפגשו עם פרופ' ברק מדינה, רקטור האוניברסיטה, פרופ' אורון שגריר, סגן הנשיא לבינלאומיות ומר יוסי גל, סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ ופיתוח משאבים ומנכ"ל משרד החוץ לשעבר החליפו מילות הערכה והוענק לשגריר ולנספחת התרבות שי צנוע.

לאחר מכן, נערכה פגישת עבודה עם פרופ' רות פיין, ראשת החוג ללימודים ספרדיים ולטינו-אמריקניים, ופגישה עם פרופ' ניסים אוטמזגין, דיקן הפקולטה למדעי הרוח, במהלכה דנו באפשרויות ובאספקטים השונים של קידום הלימודים והמחקר הבין-תרבותי. מר אדו פולק, ראש מדור אמריקה הלטינית, ספרד ופורטוגל באגף לקשרי חוץ של האוניברסיטה סיפר כי "ביקור השגריר בקמפוס הוא ייחודי וחשוב. יש לנו הזדמנות לאחד כוחות ואמצעים בין שתי מדינות עשירות בידע ולהביא לקידום התחום המחקרי והיחסים הטובים בינינו".

לפרסום במעריב - הלאונג'