check
המלצת השבוע: קורס חינמי בכלכלה התנהגותית ע"י פרופ' אייל וינטר (מייעץ לממשלת בריטניה במשבר הקורונה) | האוניברסיטה העברית בירושלים

המלצת השבוע: קורס חינמי בכלכלה התנהגותית ע"י פרופ' אייל וינטר (מייעץ לממשלת בריטניה במשבר הקורונה)

10 אוגוסט, 2020
קר

 

פרופ' אייל וינטר, ראש הקתדרה על שם סילברצוויג במרכז פדרמן לחקר הרציונליות באוניברסיטה העברית, מרצה וחוקר בכיר במחלקה לכלכלה ע"ש משפחת בוגן, מציע במהלך חודש אוגוסט קורס חינמי בכלכלה התנהגותית באמצעות ה-זום. הקורס עוסק במגוון נושאים בכלכלה התנהגותית ומשלב בהם גם את הספרות המחקרית בתחום, וגם את ניסיונו העשיר פרופ' וינטר בייעוץ בתחום לממשלות ולחברות בארץ ובעולם, ובכלל זה הייעוץ נתן לממשלת בריטניה בנושא אסטרטגיית היציאה שלה ממשבר הקורונה. הקורס כולל 6 הרצאות של 50 דקות כל אחת. כל הרצאה עומדת בפני עצמה, והן אינן דורשות ידע מוקדם.

בין הנושאים בהן יעסוק הקורס: 

1. מימון התנהגותי.

2. שיטת ההינדים להשפעה על התנהגות.

3. תמריצים אישיים וקבוצתיים במקום העבודה ועוד. 


פרופ' וינטר הוא חוקר בינלאומי מוביל בתחום הכלכלה ההתנהגותית ותורת המשחקים. הוא חתן פרס הומבולט למצוינות מחקרית של ממשלת גרמניה לשנת 2011, שימש כראש המחלקה לכלכלה וראש המרכז לחקר הרציונליות באוניברסיטה העברית, וכיהן כעמית נבחר במועצה הבינלאומית לתורת המשחקים.

ההרצאות מתקיימות בשפה האנגלית וכבר נרשמו להן למעלה ממאה משתתפים מכל העולם. להרשמה יש לשלוח מייל לרומינה גולדמן: rominag@savion.huji.ac.il.