check
ברשימת הצעירים המבטיחים של Forbes: ד״ר רוני פוסטן-קורן מהפקולטה לרפואה | האוניברסיטה העברית בירושלים

ברשימת הצעירים המבטיחים של Forbes: ד״ר רוני פוסטן-קורן מהפקולטה לרפואה

28 אפריל, 2022
קרדיט: רוני פוסטן קורן

קהילת האוניברסיטה מברכת את ד״ר רוני פוסטן-קורן מהפקולטה לרפואה על ההישג המדהים בכניסתה לרשימת הצעירים המבטיחים בפרויקט של המגזין הבינלאומי Forbes

קרדיט: רוני פוסטן-קורןפוסטן-קורן, בוגרת בית הספר לרפואה בפקולטה, היא יזמית בלב ובנשמה, סמל ומקור להשראה. מתפקידה כיו׳׳ר אגודת הסטודנטים למקצועות הרפואה ועד להובלת האקתון רפואי והקמת עמותת ״שוות״ לחיזוק המוטביציה בקרב נערות, רוני מזכירה לנו כי מנהיגות אמיתית היא האמנות לעורר השראה באחרים לגרום לסיפורם להתגשם. מנהיגות היא קודם כל עשייה, היא לא ניכרת במילים, אלא בפעולה במציאות.

רוח העשייה החברתית, היכולת לתרגם חזון למציאות וליצור אימפקט משמעותי הם רק חלק מהמאפיינים הרבים של רוני, אמא לתאומות, שבקרוב תתחיל התמחות בניתוחי לב במרכז הרפואי שיבא תל-השומר. ״לשמחתי ממש עוד רגע אני מתחילה התמחות כמנתחת לב, ובאמת לא יכולה לחשוב על עבודת חלומות יותר מדויקת עבורי. אין לי ספק שמרכז הקריירה שלי הוא להיות רופאה, וספציפית מנתחת לב, מקווה מאוד להצליח בהמשך לשלב גם יזמות ואולי חדשנות ברפואה. איך זה ישתלב? אין לי מושג. אבל נראה לי שזה בסדר, לפני עשור עוד לא ידעתי שאני רוצה להיות רופאה בכלל", משתפת פוסטן-קורן.