מה יעזור לנו להבין עוד יותר את רגעי הסינכרון הספונטניים בחיינו? במפגש השלישי טליה הפעילה את יובל ואת גיל, ומתוך החוויה המשותפת חזרו השניים לדון בתופעת הסינכרון. מהם המרכיבים של החוויה, שמאפשרים את קיומה? עוצמה, משך, רציפות, קטיעות, מיקום בממדי הגובה, עומק ורוחב במרחב, גובה צליל ועוד הם רק חלק מהאפשרויות שעלו כמרכיבי חוויית הסינכרון. ומה עוד? וכיצד המרכיבים הללו מסתנכרנים, כלומר מה יוצר את התאימות בין האנשים המסונכרנים במצב מסוים? יובל וטליה ידונו בהקשבה, נשימה, התכווננות, סקרנות, ויבחנו אילו ניסויים כדאי לקיים ואילו שיפורים כדאי להכניס בניסויים קיימים כדי לבחון את ההשפעה וההתאמה של כל אחד מהמושגים שנוספו לשיחה.